MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 19 juli 2007

Av Madeleine - 19 juli 2007 23:35

Min älskade älskling D..
är så underbar.
Han har så många fina sidor.
Älskar honom
bara mer o mer för varje dag som går!

Han får mig att le..
och han gör mig så lycklig.
Känner mig så otroligt trygg med honom.
Jag ska aldrig
göra något som sårar honom.
Han har en väldigt speciell plats i mitt hjärta.

När han inte är mig nära..
längtar jag ihjäl mig efter honom.
Kan sakna honom
så mycket att det gör ont.
Han berör mig så mycket.. på så många olika sätt.

Han är den rätte för mig
och han är den jag vill ha.. ingen annan.
Har aldrig sett en framtid
med någon..
men med honom gör jag det.
Jag skulle kunna tänka mig att spendera
resten av mitt liv med honom.

Om jag trodde att jag älskade förut..
hade jag fel.
Det är först nu jag vet
vad det innebär att älska någon.
För jag känner i mitt hjärta.. att jag verkligen
älskar min älskling D..

Ovido - Quiz & Flashcards