MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg under augusti 2008

Av Madeleine - 29 augusti 2008 13:21

Då har det snart gått en vecka som jag har varit i storstan Stockholm och mycket har hänt. En runda på ikea med vänner, en kryssning med got mat och en del dricka ;) haha, m.m Får se vad helgen kommer bjuda på. Kl 16 på måndag sätter jag mig på ett x2000 tåg och rullar åter hem till Östersund. Men det är som man säger: borta bra..men hemma bäst.

Av Madeleine - 21 augusti 2008 13:54

Idag träffade jag Caya och det var hur trevligt som helst :) Men det blev ingen fotosession som bestämt utan vi satt och snackade istället, men det var inte mindre trevligt för det..hehe. Jag hade ändå inte riktigt lust med att fota ute idag för det blåser verkligen storm ute. Får bli en annan dag.


Men tack Caya för en mycket trevlig pratstund och en skön promenad! =)

Av Madeleine - 20 augusti 2008 18:00

Jaha.. det har jag nog knappt märkt. Fort går sommaren och speciellt när man jobbar och inte direkt hinner åka att bada och grilla osv när det är fint väder. Nu kommer det sol då och då om vartannat och regn emellanåt. Nu vet vi, hösten är på väg..

Av Madeleine - 19 augusti 2008 12:03

Ovido - Quiz & Flashcards