MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

Where did I go?

Av Madeleine - 19 mars 2009 15:39

Det var ett tag sedan jag bloggade.. jag vet, hehe. Men jag har inte haft lust eller energi till det bara. Varit sjuk men börjar nu känna mig lite bättre, så jag kommer snart att blogga mer.. i både text och bilder ;)


Kram på Er alla!   /M. 

 
 
Ingen bild

C

20 mars 2009 14:08

Hej tjejen... Jobbar du något och isåfall hur jobbar du på torsdag? Kram

 
c

c

1 april 2009 20:09

Hej tjejen, ledsen att jag inte fick tid till att träffa dig över en fika. Helgen var inte som jag hade hoppas på.. Hon jag bode hos hennes farfar gick bort i lördags och hon behövde allt stöd jag kunde ge så jag kände att jag ville inte lämna henne bara, för man vet ju hur det känns när nån som står nära går bort. Så jag hoppas verkligen att vi ses nästa gång jag kommer och då har jag bebben med oxå=) Kramar

http://www.istorstadsidyllen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 19 juni 2011 21:37

Nu var det åter igen ett tag sedan jag bloggade men denna gång har jag inte haft nån större lust, eller ork. Trots att det har hänt massor med saker, både roliga och tråkiga. Jag tänkte nämna några saker som har hänt..   Skolan är slut och jag ha...

Av Madeleine - 20 maj 2011 22:23

Nu har jag verkligen kommit igång med träningen, efter en lång förkylning och lite lathet of course :P hehe. Men nu känns det superbra och jag är taggad till tusen! Jag har ett mål med träningen och tänker nå det, men inte sluta träna efter det sen ä...

Av Madeleine - 15 maj 2011 15:53


Oftast känner man ju att det är inneväder när det regnar och är söndag, men idag blev det inte så. Jag och Daniel bestämde oss för att ta en promenad och vi trotsade vädret :) Se vår runda nedan:     ...

Av Madeleine - 10 maj 2011 20:01

                      Fotograf: Madeleine Barklund.   Låna bild? Säg isf till. ...

Ovido - Quiz & Flashcards