MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg under april 2009

Av Madeleine - 17 april 2009 14:46

Då är jag i huvudstaden nu då :) Känns kanon att få träffa några av mina underbara vänner jag har här. Tyvärr hinner man inte träffa alla, men några den här gången och några andra nästa gång. Idag skiner solen och jag ska strax gå ut, ska till ett museeum och kolla lite och sen ta en fika på nån uteservering kanske :)


*Miss my love hemma i Östersund såklart, men skönt med egentid också ;) *

Av Madeleine - 16 april 2009 09:22


10:15, går jag ner till tågstationen och tar sedan tåget till Eskilstuna :) Frida kommer och möter upp mig och vi beger oss mot stan. Där går vi runt och shoppar lite. Sen kommer hennes sambo och vi tre käkar en god pasta lunch. Sen går vi ytterligare en sväng på stan innan vi sedan beger oss hem till dem. Väl där hemma blev det mycket bus med hennes söta katt Zigge, hehe (bilder, se nedan) och så blev det även en hel del snack om allt mellan himmel och jord. Vid 19.:50 skjutsar Frida mig till tågstationen och sedan tar jag tåget hem till Norrköping igen. Det var en mycket trevlig, skön och avslappnad dag!


När jag väl kommit fram till Nkpg gick jag inte hem direkt utan mötte upp pappa på Oléarys i stan då Porto- Man United spelade och självklart vann United!! :) Mycket folk var det där men det var väldigt trevligt ändå. Sammanfattar hela dagen som en kalasdag ;)

Av Madeleine - 14 april 2009 12:34

Befinner mig just nu i Norrköping, där det verkligen är Vår :) På riktigt! Hehe. Idag skiner solen och det är 22,5 grader ute. Fatta va skönt! Jag ska ut på en promenad, kanske fotar lite :)  Kram på er!


/M.

Av Madeleine - 6 april 2009 11:23

Jag vet.. jag skrev för ett tag sedan att jag snart kommer blogga igen, men det blev inte så. Jag har fått bloggtorka och tyvärr sitter det i fortfarande. Jag hoppas dock att det upphör snart.. får väl se. Kram på er!    /M.

Ovido - Quiz & Flashcards