MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Madeleine - 4 januari 2009 09:42

Sitter just nu på jobbet och hade gärna sluppit gått hit imorse. Det första jag gjorde när jag gick upp var att ta en titt på termometern. -19 stod den på och det var så j..la kallt, brrrr!!! Nu är jag inomhus men fryser fortfarande. Får väl se hur kallt det är när man ska hem sen. Slutar 18 idag. Trött är jag också.. sovit rätt dåligt några dagar i sträck nu. Hoppas det vänder snart. Igår kväll lade jag mig kl 23 och var jättetrött, men somnade inte ändå. Daniel däremot var väldigt trött, han somnade i soffan vid 19 igår och har sovit hela natten. Han låg till och med kvar och sov när jag gick till jobbet. Men han sa att han inte mådde bra igår, så det kan ha med det att göra. Hoppas han mår bättre idag älsklingen! Nu ska jag jobba lite, Kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards