MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg under oktober 2010

Av Madeleine - 4 oktober 2010 18:28

Så bra att jag och några i min klass snor idén och gör det hos oss själva =)


Det är alltså vad jag ska göra ikväll :) Ska iväg om ca 45 min till en tjej, på halv åtta hos mig = 3 rätters och nice sällskap. Hoppas alla andra också får en trevlig kväll!


Kram på er /M.

Av Madeleine - 1 oktober 2010 22:17

Nu har jag återigen inte skrivit här på ett tag, sorry för det! Varit lite väl mycket senaste tiden, med skolan framför allt. Det har varit slutet på första delkursen och igår fick vi ut hemtentan som skulle inlämnas senast 12:00 i förmiddags. Ska försöka skärpa mig och skriva mer här i bloggen ;-) Tänkte lägga upp lite höstbilder snart, det är ju så underbart vackert ute nu med alla färger på löven =) me like! Så håll utkik efter dem, kommer bli nice! :) Nu ska jag fortsätta softa resten av kvällen men lovar att jag återkommer snart!


Kram på er! /M.

Ovido - Quiz & Flashcards