MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Madeleine - 19 september 2010 18:51


Denna helg har det enbart blivit just helg, alltså inget pluggande. Det känns bårde stressigt och skönt på en och samma gång :) Men helgen har innefattat annat, vardagliga saker som städning, tvätt, plock hemma osv. Igår kväll blev det dock party :D med en del från nya klassen. Det var grymt kul!! Först var det förfest hos en tjej och sen blev det utgång. Väl ute hamnade jag såklart på dansgolvet, haha! Där fastnade jag tills stället stängde =)


Idag, söndag har varit en seg dag. Och inte för att jag är bakis utan för att jag inte sovit så mycket inatt, det blev bara ca 5h. Men det har varit otroligt skönt väder här idag så det blev i alla fall en promenad med älsklingen. Jag har varit och röstat såklart :-) Sen har vi sett på fotboll, Man United- Liverpool! United vann, såklart. Hehe. Nu väntas en lugn kväll, blir nog att kolla på valvakan. Trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards