MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Direktlänk till inlägg 26 juli 2007

Det är först nu jag inser hur lyckligt lottad jag verkligen är..

Av Madeleine - 26 juli 2007 23:38

Satt i en massa tankar förut..och tänkte på då o nu.

Går inte att jämföra..det är som dag och natt.

Tårarna började helt plötsligt att rinna nerför kinderna

men inte för att något gjorde ont..utan det var lyckliga tårar.

För att jag har kommit dit jag är idag.. För att jag fortfarande finns kvar.

Att jag har en underbar familj, underbara vänner och framför allt

en sån underbar pojkvän som verkligen älskar mig..på riktigt.

Går inte ens att beskriva hur det känns.


Förut trodde jag att ingen skulle älska mig någonsin.

Mig?? Vem skulle älska mig.. jag är ju inget värd.

Ingen vill ha skadat gods..och en som inte vill leva livet ut.

Någon som inte har något självförtroende alls. Så var mina tankar förut.

Men nu är det inte så längre..för nu är jag en helt annan människa.

Jag har fötts på nytt!


En mycket lång väg har jag vandrat men har nu nått mitt mål..målet att vara lycklig.

Det är först nu jag inser hur lyckligt lottad jag verkligen är..

hur stark jag verkligen är som person.

Jag låter inte någon eller något knäcka mig.

Har mina dagar..men efter ett tag reser jag mig åter upp igen.

Jag kan inte förstå hur jag klarat att gå igenom allt jag gått igenom..

men gud vilken känsla att känna att man gjort det.

Man ska ta vara på det lilla..och allt man har

för man vet aldrig hur morgondagen kommer se ut.

Oavsett hur man mår..var glad om morgondagen kommer.

Det kommer du inse sen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 19 juni 2011 21:37

Nu var det åter igen ett tag sedan jag bloggade men denna gång har jag inte haft nån större lust, eller ork. Trots att det har hänt massor med saker, både roliga och tråkiga. Jag tänkte nämna några saker som har hänt..   Skolan är slut och jag ha...

Av Madeleine - 20 maj 2011 22:23

Nu har jag verkligen kommit igång med träningen, efter en lång förkylning och lite lathet of course :P hehe. Men nu känns det superbra och jag är taggad till tusen! Jag har ett mål med träningen och tänker nå det, men inte sluta träna efter det sen ä...

Av Madeleine - 15 maj 2011 15:53


Oftast känner man ju att det är inneväder när det regnar och är söndag, men idag blev det inte så. Jag och Daniel bestämde oss för att ta en promenad och vi trotsade vädret :) Se vår runda nedan:     ...

Av Madeleine - 10 maj 2011 20:01

                      Fotograf: Madeleine Barklund.   Låna bild? Säg isf till. ...

Ovido - Quiz & Flashcards