MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 15 november 2008

Av Madeleine - 15 november 2008 15:47

Klockrent ju! En 93-årig tant som rappar, hehe!

Av Madeleine - 15 november 2008 15:23

Fick nya schemat i frdags och då stod jag uppskriven på att jobba Julafton. Suck tänkte jag och trodde att det var kört. Men sen tänkte jag om, eftersom jag är ledig den 25-28:e dec så kunde jag ju byta pass med någon. och så blev det =)


Veronika som sitter bredvid mig på jobbet var ledig på julafton och erbjöd sig snabbt att ta mitt pass då. Jag ska ta hennes pass en söndag istället. Så den 23:e dec har jag nu bokat flyg- och tågbiljett hem till familjen. Stannar där i 2 dagar för att sen dra vidare till Trollhättan/Vänersborg och hälsa på Daniels familj. Sedan åker jag bil hem till Östersund den 28:e dec med Daniel och hans bror. Billigare och skönare!


Däremot jobbar jag på Nyårsafton 09-18 men det får gå. Är i alla fall ledig dagen efter och det är väl det som räknas ;) ? haha.  Vad som händer på självaste nyårsafton är ännu oklart, men det ser ut att bli nåt med vänner och det är ju alltid trevligt =) 

Ovido - Quiz & Flashcards