MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 23 november 2008

Av Madeleine - 23 november 2008 17:13

Idag blev det en skön söndag med fika på ett litet mysigt café på Frösön. Sällskapet idag var Mac och Karro. Det var himla trevligt och gott med våffla =) Efter det var jag och Daniel på stan en sväng och sedan begav vi oss hemåt för att bara slappa. Det är det jag gör just nu, sitter i soffan med laptopen och bara slappar, det är gött! Haha. Ikväll blir det film, men vi har inte bestämt vilken ännu, så det återstår att se. Imorn är jag ledig från jobbet, skönt! Men jobbar sedan 9-19 på tis och 9-18 ons, tors och fre. Fast skönt med lön på tis!

Av Madeleine - 23 november 2008 12:05

Igår, lördag träffade jag Elin, en tjej jag mailat med ett tag. Som vill bli fotad och tanken är då att jag ska fota henne. Hon har hört talats om mig genom en tjejkompis till henne som i sin tur känner en tjej som vet vem jag är, haha. Lite komiskt måste jag säga, men samtidigt sägs det ju att kontakter är bästa sättet att komma framåt i livet på, hehe.


Vi träffades i alla fall i går och tog en fika och bollade lite iedeér med varandra. Hon var himla trevlig och mycket lättsam att prata med, vilket kändes väldigt bra. Vi satt en stund och sedan kom Daniel efter han slutat jobbet. Ingen hade några särskilda planer så hon drog med oss ut på en liten roadtrip med bilen. Sedan visade det sig att Robert ville bjuda över oss på Tacos och fotboll så vi drog dit och Elin hängde på. Det blev en mycket trevlig kväll med god mat, dryck, fotboll och lite skitsnack och många skratt. Ibland kan det verkligen vara kul med nya människor :)

Ovido - Quiz & Flashcards