MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Madeleine - 7 mars 2008 22:35

Den här veckan har det varit sportlov och då har jag passat på att hålla mina intressen vid liv, eller två av mina intressen i alla fall. Jag har haft en del fotosessioner här hemma med blandat innehåll som mig själv t ex, mina två porslinsdockor, min mobil, Daniels skidhjälm plus skidbrillor och en del annat. När jag väl lagt in bilderna på datorn har jag suttit och trixat i photoshop. Lite farligt det där för man fastnar väldigt lätt och vips så har hela dagen gått. Men vad gör det när jag ändå varit ledig och det bästa av allt är ju att jag har haft jättekul. Nu fick jag dessutom lite extra tid ikväll att sitta och fixa med lite bilder då Daniel var så trött att han däckade redan 20:15, hehe. Nu ligger han inne i sovrummet och sover som ett barn, jag ska strax också lägga mig för nu börjar mina ögon vika sig. Så sov gott allihopa och ha en bra helg =)


Lägger in en bild som jag tog på mig själv och nyss fixade lite i photoshop. Hoppas ni tycker den är cool, som jag :) haha!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards