MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Madeleine - 9 mars 2008 20:56

Den här helgen har varit ganska soft men ändå produktiv. Igår var det marknad nere i stan så jag och Daniel gick ner och kollade en stund, vi var även ute på isen och åkte häst med släde :) När vi kom hem var det städdags för min del medans Daniel satt med sitt Enduro projekt. På kvällen blev det att kolla på melodifestivalen och min favorit Therese Andersson åkte tyvärr ut. Men Sibel höll måttet och gick vidare vilket var bra för vilken röst hon har tjejen =) Så vad har då hänt idag då? Jo, idag blev det städdag för Daniel, han fixade på skrivbordet och två skåp i hallen samt rensade en massa papper och satte in dem i pärmar. Han har varit jätteduktig idag! Själv har jag också rensat och fixat lite, bland annat i min garderob. Men jag har även tagit en promenad idag och det var så skönt förutom att det var så himla slaskigt ute, men det var 11 plusgrader och sol. Annars har jag inte gjort något speciellt idag och nu ska jag se på Wallander och Daniel är iväg på fotbollsträning. Sportlovet är slut och snart börjar skolan igen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards