MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Madeleine - 6 juli 2008 16:51

Hittade en gammal bild på mig från Paris sommaren -06..



Av Madeleine - 6 juli 2008 16:04

som bor hemma hos mamma och pappa i Norrköping..



Av Madeleine - 6 juli 2008 14:59

Vaknade upp igår morse och bara kände mig sååå partysugen!! Det händer inte alltför ofta nuförtiden kan jag ju säga men igår kände jag bara, ikväll vill jag parta. Jag sa det till Pernilla som svarade: ja, det vill jag också! Haha, perfekt ju. Så hon tog bussen hem till mig då jag är ensam hemma *eftersom Daniel åkt hem till sin familj och hälsat på* så vi kunde förfesta lite :) och fira hennes födelsedag *som är imorgon*.


Sedan tänkte jag på Karro och undrade vad hon hade för sig *då Marcus också åkt ner för att hälsa på sin familj* så messade henne och frågade om hon ville hänga med ut. Svaret blev att hon och Evy skulle gå ut och att vi kunde dyka upp hemma hos henne innan utgång. Evy fyllde nämligen år igår så det blev en del firande, hehe. Jag och Pernilla tog bussen vid 20:45 från stan hem till Karro. Där festade vi på alla fyra och kul som fan var det :) tycker jag! Vi drog ut vid 23-tiden och hamnade på Marité. Mycket folk var det men jag hade kul och fick dansa en del, vilket är det största skälet till att jag går ut, haha. Så summan blir att gårdagen var en mycket lyckad dag.. men dagen idag, söndag är en mycket jobbig dag. Är fan bakis! *skratt*


Lite bilder nedan:

Ovido - Quiz & Flashcards