MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Madeleine - 7 juli 2008 14:43

ETT STORT GRATTIS TILL SÖTA PERNILLA SOM FYLLER ÅR IDAG!! :)) WEE!



GRATTIS

GUMMAN!

HOPPAS

DU

HAR

EN

BRA

FÖDELSEDAG

IDAG =)


KRAM  /M. 

Av Madeleine - 7 juli 2008 14:04

Usch, va dåligt jag mådde imorse när jag vaknade.. huvudet var tungt som ett bowlingklot, ont i halsen och förkyld. Tagit 2 tabletter och käkat frukost plus druckit en del vatten men inte känns det bättre för det :( Och klockan 16 börjar jag jobba, usch säger jag. Men men, det får väl gå. Jag får härda ut.  Är också väldigt trött, fast jag sovit bra inatt..hm. Skulle bara vilja lägga mig på soffan men det kan jag ju inte. Måste duscha och gör mig iordning nu och fixa lite käk. Jaja, kan ju hoppas att det blir bättre senare.


*I miss my baby today.. even though we´re not getting along today*  

Ovido - Quiz & Flashcards