MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 8 september 2008

Av Madeleine - 8 september 2008 10:26

Jag blev skjutsad till festen på frösön av Daniel runt 19.30 Anna mötte mig utanför porten. När jag kom in satt det nio tjejer runt ett bord, men jag var faktiskt inte nervös även om jag inte kände någon *förutom Anna*.  Men jag och Anna hamnade på varsin ände av det det långa bordet så jag fick ändå klara mig själv på sätt och vis, hehe. Det gick hur bra som helst. Alla var supertrevliga och lätta att prata med. Efter nån timme gick Anna hem för hon mådde inte så bra, hade jätteont i halsen och knappt ingen röst kvar. Stackaren.


Jag stannade kvar hos tjejerna och hade det jättetrevligt. Det snackades om allt möjligt eftersom alla inte kände alla. Det kom en tjej till efter mig som inte heller kände någon av oss där men det gick lika bra för henne att stanna där som för mig. Runt 00- tiden kom taxin vi beställde och då drog vi in till stan, rättare sagt O'Learys. Där blev det dansa av kan jag säga, och det var så jävla kul :) hehe. Alla följde dock inte med ut men jag hade jättekul med dem jag åkte dit med. Det var precis vad jag behövde, träffa lite nya människor och umgås och ha kul med =) Nu mår jag bra! Hehe.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards