MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 24 september 2008

Av Madeleine - 24 september 2008 21:58

jag mår inget bra alls. Precis som jag befarade när jag skrev tidigare inlägg. Så nu blir det sängen för min del. Sova och kurera mig, får väl se hur jag mår imorgon. Bättre hoppas jag. Natti natti!


/M.

Av Madeleine - 24 september 2008 17:21

Hm..undrar om jag är på väg att bli sjuk nu igen. Vill inte. Har inte tid. Men vad ska man göra? Händer det så händer det. Bara att kurera sig och försöka vila upp sig. Känt mig lite hängig de senaste dagarna och igår hade jag världens vidrigaste huvudvärk hela dagen. På kvällen kom febern smygande också och under natten blev det värre. Sov inte speciellt bra alls. En del framåt morgonen bara. Men när jag väl vaknade imorse kände jag mig dock lite piggare. Skönt tänkte jag och gick självklart ut i det sköna vädret. På väg till stan kom huvudvärken igen och nu känner jag mig sådär hängig igen. Jag hoppas dock att febern håller sig borta. Får väl se hur jag mår ikväll. Känner att jag varken har tid eller lust att vara sjuk just nu :(

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards