MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Madeleine - 14 augusti 2009 19:43


är det måndag :) Jag längtar faktiskt! Men det är inte så konstigt egentligen. Nu har det blivit så att Daniel också ska följa med och det känns också kul :) Jag hoppas bara att det ska kännas bra och framför allt gå bra. Men som Daniel sa häromdagen, det blir ju faktiskt vad man gör det till. Han har så rätt! Så det är även att lägga manken till själv också om man ska nå framsteg. Nu återkommer jag mer om detta nästa vecka, när jag blivit lite varm i skorna ;)


Annars då, jo..det är ju fredag idag och det betyder helg. Jag ska ha såå roligt! Det blir nämligen till att städa, ska få kungligt besök snart :D Självaste kungen själv som äger palatset kommer hem på söndag och då måste det ju skina här hemma, mouhaha! Jag vattnar blommorna i alla fall, hihi. Men ni andra som läser min underbara blogg får ha en superbra helg!


Kram på er /M.

Ovido - Quiz & Flashcards