MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Madeleine - 9 augusti 2009 21:20


Jag och Daniel tänkte åka och bada, men tiden rann iväg och sedan blev vi tvugna att åka till bolaget då Robert behövde ett flak öl plus att det skulle inhandlas lite öl till kvällen för Daniel och Mac. Så vi drog iväg till bolaget i Lillänge och inhandlade det vi skulle ha, sen på vägen ut tar det stopp för mig. Det var varmt och fint väder ute så jag hade klänning på mig och ville känna mig lite fin så jag tog på mig pumps till det, inte så smart. Men hur ska man veta saker i förväg liksom? Hehe.


I alla fall, vid entrén hade dem en plastmatta med hål i och på väg in var det inga problem men på väg ut var det värre :p Självklart fastnade klacken i ett av hålen och jag bara kände hur foten lyfte upp från skon men skon stannade kvar och jag föll pladask framåt med en påse i varsin hand. Aj aj aj..min fot! Den vek sig och svullnade upp på en gång. Lyckligtvis stukade jag bara foten och skrapade upp knäet lite, jag slog i alla fall inte i huvudet. Så tur i oturen kan man verkligen kalla det, hehe. Men kul var det inte i alla fall. Nu är jag halt :p hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards