MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Direktlänk till inlägg 5 september 2010

Mycket trevlig helg :)

Av Madeleine - 5 september 2010 22:19

Denna helg som nu snart har passerat har varit mycket trevlig och händelserik :-) Me like! Hehe. I fredags var det fotboll på tv, Sverige (som för övrigt vann) mot Ungern och till det blev det såklart tacos, mums! Igår blev det annat mums, nämligen egengjord smörgåstårta! Vi hade över Marcus och Karro på besök och de tyckte att den var jättegod, nice. Det tyckte älsklingen också som har ätit flera bitar av den, hehe. Vi kollade på film till det, såg UP. En animerad film och den var bra :)


Idag har jag käkat tacos igen, men då med några klasskompisar hemma hos en i min klass. Det var mycket trevligt och vi diskuterade allt möjligt. Det skulle även bli film denna kväll men då på en biograf på Campus men typ alla bangade det så då drog jag hem och slog älsklingen i Betapet istället, haha! Hoppas alla andra också har haft en trevlig helg :-)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 19 juni 2011 21:37

Nu var det åter igen ett tag sedan jag bloggade men denna gång har jag inte haft nån större lust, eller ork. Trots att det har hänt massor med saker, både roliga och tråkiga. Jag tänkte nämna några saker som har hänt..   Skolan är slut och jag ha...

Av Madeleine - 20 maj 2011 22:23

Nu har jag verkligen kommit igång med träningen, efter en lång förkylning och lite lathet of course :P hehe. Men nu känns det superbra och jag är taggad till tusen! Jag har ett mål med träningen och tänker nå det, men inte sluta träna efter det sen ä...

Av Madeleine - 15 maj 2011 15:53


Oftast känner man ju att det är inneväder när det regnar och är söndag, men idag blev det inte så. Jag och Daniel bestämde oss för att ta en promenad och vi trotsade vädret :) Se vår runda nedan:     ...

Av Madeleine - 10 maj 2011 20:01

                      Fotograf: Madeleine Barklund.   Låna bild? Säg isf till. ...

Ovido - Quiz & Flashcards