MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Madeleine - 22 mars 2010 19:20


Helgen blev bra, trots en hel del jobb. Jobbade 6h i lördags och några timmar igår. Jag ligger lite efter på min flex så det är den jag jobbar igen. Tog ut flex när jag åkte till Sthlm sist. Jätteskönt att kunna göra så, men lite drygt att jobba igen det i efterhand :p hehe. Annars bestod helgen av god mat :D Efter jobbet i lördags hann jag bara vända i dörren när jag kom hem, Daniel ville gå ner till stan. Där inhandlades lite vin på bolaget och sen blev det god mat på restaurang. Mums var det! Igår blev det rätt lugnt efter jobbet, jag fixade en del hemma. Lagade mat till matlådor osv. Fixade god middag sen till kvällen, det blev egengjord klyftpotatis med fläskytterfilé och rosépepparsås samt grönsaker till. Beröm av Daniel fick jag :) hehe.


Känns alltid kul med beröm och det fick jag idag också, två gånger =) Först av min arbetskamrat Anci som tyckte att jag varit duktig idag, sen fick jag höra av tränaren efter träningspasset att jag var jätteduktig. Det kändes riktigt kul att höra eftersom jag tyckte att det inte gick så bra som jag ville, men inte så kontstigt när jag inte längre är van vid såna pass jag tränade idag. Bodystep blev det, vilket är som ett aerobicspass men med stepbräda. Väldigt effektiv träning i alla fall och det kommer jag fortsätta att gå på. Jag såg att även dans fanns på schemat och det ska testas imorn :) Längtar redan! Weee.


Hoppas alla har haft en bra helg =)


Kram på er /M.

Ovido - Quiz & Flashcards