MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Madeleine - 8 april 2010 11:39


Då var påsken avklarad, jag vet att jag är lite sen med att blogga men jag är hemma och är sjuk. Igår var jag liggande i soffan hela dagen, startade inte ens datorn. Idag är det inte så mycket bättre men jag orkar inte ligga och slöa på soffan en hel dag till, blir så rastlös. Så idag bestämde jag mig för att jag skulle blogga =)


Jag har haft det riktigt skönt i påsk! Det var så härligt att få komma hem en sväng och träffa familjen och lite släkt :) Det blev fika hos bror, fika på stan med Pernilla och hennes familj, vi var hemma hos härliga Carina och käkade gott, drack vin, snackade skit osv. Det blev även påskmiddag hos farmor, mycket trevligt. Utöver det blev det mys hemma med mamma och pappa och film. Tyvärr gick dagarna fort men håller ändå fast vid att borta är bra men hemma är bäst, hehe. Det var skönt att komma hem igen efter några dagar och sova i sin egen säng osv :p

Ovido - Quiz & Flashcards