MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Madeleine - 25 april 2010 22:15


På kvällen runt 21-tiden tog jag och Daniel en kvällspromenad och det var så skönt och för att inte tala om vackert :) Magiskt med solnedgång!


 

Bilden är tagen av mig med min Iphone..

Av Madeleine - 25 april 2010 19:15


Äntligen fick jag äta grillad mat :) Jag och Daniel var ett riktigt bra mat-team idag, hehe. Han var grillmaster ute på gården och jag fixade allt annat i köket, resten av käket och dukade på balkongen osv. Allt var premiär idag och det var så härligt att sitta ute i solen på balkongen och äta supergod grillad mat, mums! Hoppas att det snart händer igen ;)


 


         

Av Madeleine - 25 april 2010 11:30


Idag började resan mot att bli sommarbrun :) hehe. Om man ska åka iväg utomlands i juni så måste jag ju ha lite färg på kroppen innan. Så imorse efter frukost vid 10-tiden tog jag en promenad ner till Solsystemet och lade mig i ett solarium. Skönt som fan, och mycket varmt. Men lite färg fick jag =) Ska fortsätta sola några gånger till, gött mos!


   

Ovido - Quiz & Flashcards