MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Madeleine - 10 juni 2010 20:15


Nu var det ett tag igen sen jag bloggade, fanken va svårt det ska vara då :p hehe. Ska skärpa mig, inte för att jag måste..utan för att jag nu vill!


I alla fall, är hemkommen efter 2 veckor on the road. Först blev det en påhälsning i den stora staden, alias hufvudstaden i detta avlånga land. Var där ett par dagar och träffade lite vänner, shoppade osv. Den 1/6 begav sig resan utanför Sverige, då blev nästa anhalt först Skavsta och sedan vidare till Mallorca =) Det var både bra och dåligt. Mest dåligt var att många försökte verkligen lura turister, ta överbetalt för obeställda saker och en del annat. Usch för det, stort minuspoäng! Men mycket var ju bra så det får överglänsa, hehe. Det var varmt och härligt, skönt med sol och bad. God mat och kul att hitta riktigt billig shopping, me like! :D Jag har självklart fotat, bilder kommer läggas upp separat i nästa inlägg. Kommer även senare lite bilder på vad jag shoppat, men har ännu i skrivande stund inte fotat dessa objekt. Håll till godo för det ;)

Ovido - Quiz & Flashcards