MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Madeleine - 21 juni 2010 22:12


..men när man väl kommer på det så är det kul =) Då pirrar det i hela kroppen, haha. Ämnet jag pratar om är karriär. Jag har de senaste veckorna funderat, funderat och åter igen funderat på vad jag vill ha för karriär. Vad tycker jag är så roligt att jag vill ha det som mitt jobb? Det finns så mycket jag gillar så det är inte lätt.


Jag måste bestämma hur långt jag vill gå, om jag ska ha det som karriär eller ska jag ha det som ett fritidsintresse? Jag har i alla fall kommit på några olika yrken som jag kan tänka mig och det står just nu och väger mellan två stycken, som för övrigt är så olika att det nästan är komiskt, hehe. Jag har kollat upp kurser och program samt sökt en del till hösten så nu väntar jag (otåligt) på svar. Men den som väntar på nåt gott väntar ju aldrig för länge ;)


Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards