MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Madeleine - 12 juli 2010 22:19


När man jobbar på dagarna och inte har semester, då vill man gärna ta till vara på helgerna. Är man framme i halva Juli snart så borde det ju innebära sommar. Men man kan ju inte ha mer fel. Eller så bor jag helt enkelt på fel plats! Jag och Daniel försökte med att grilla i fredags, det blev inte så. Då tänkte vi att vi tar det på lördagen, det blev inte så. Igår såg vädret fint ut på morgonen och då tänkte vi, att denna dag bara skulle vi grilla. Det blev inte så!


Igår kom sedan värsta skuren jag varit med om på länge, i alla fall när jag själv varit ute i det. Vi stack iväg med Marcus och Karro för att lira minigolf och då var det endast lite molnigt ute. Efter att vi spelat kanske ca 20 min kom det några droppar. Halvägs kom det mer regn och på slutet öste det ner och jag frös som en jag vet inte vad! USCH och FY vad hemskt det var. Men vi härdade ut i alla fall och när jag kom hem var det ju bara dusch i varmvatten som gällde, det var i alla fall skönt!


Men glad sommar då!

Ovido - Quiz & Flashcards