MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg under februari 2011

Av Madeleine - 10 februari 2011 16:45

 


Bilderna är från google som jag "lånade" och gjorde ett kollage av.

Tycker att varje bild talar väldigt starkt för sig själv!

Av Madeleine - 7 februari 2011 21:50

Jag kan inte komma på när jag hade en sån här skön och härlig måndag senast? Jag är så glad idag =) Varit i skolan och lyssnat på en intressant föreläsning om mäns våld mot kvinnor och lite om våld i allmänhet. Det är intressant med psykologi. Har även fått tillbaka ett tentaresultat efter 3 veckors väntan, som var positivt :-) I made it! Känns så jäkla skönt!


Händer mycket roliga saker just nu, återkommer om mer detaljer. Kram!

Av Madeleine - 5 februari 2011 23:13

Efter en (lång) tids paus i bloggen har jag nu bestämt mig för en nystart av bloggen. Denna gång kommer jag dock att bli lite mer personlig och gå lite mer in på djupet vid vissa saker.


Läser du min blogg så lämna gärna en kommentar och har du någon fråga så fråga på bara :)




 

Ovido - Quiz & Flashcards