MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Madeleine - 18 februari 2011 23:40

Gjorde ett litet fotokollage med de sötaste ungarna på jorden :D


Bilderna är tagna av mig själv.


 

Av Madeleine - 18 februari 2011 21:51

Åren går och man gör olika saker, exempelvis jobbar på olika ställen och kanske pluggar emellan osv, och under all denna tid så träffar man på olika människor. Vissa jobbar man med under en längre period, kanske till och med i flera år, man kanske även bor ihop med någon: som studiekamrater.


Det jag då funderar på är hur det kommer sig att man går från att typ prata med varandra varje dag till att nästan vara som främlingar? Jag tycker verkligen att det är trist och hur mycket man än försöker så får man ingen respons.. betyder det att felet ligger hos mig? Eller är det bara naturligt att det blir så, att man går åt olika håll? Jag undrar vad det beror på.. Vad tror du? Kommentera gärna.

Ovido - Quiz & Flashcards