MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 9 december 2007

Av Madeleine - 9 december 2007 05:36

Sitter just nu och äter frukost skulle man kunna säga..hehe. 2 mackor och ett glas nyponsoppa. Jag var så trött igår kväll att jag däckade i sängen redan klockan 21.30 Så nu kommer konsekvensen av det.. Jag är uppe sedan kl 05:08 en söndagmorgon *skratt* De flesta ligger nog och sover nu. Men jag har ju bokat tvättid kl 07:00 och det passar ju perfekt nu då :) Det är bara att invänta, 1h & 20 min kvar.


Bye for now!

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Kl: 11.33


Jag väntar fortfarande.. fast nu på att tvätten ska torka ;) hehe. Så jag har fixat med tvätten och sen har jag tagit hand om min älskling lite också

(som såg ut att behöva det) efter kvällens/nattens bravader för hans del.. haha. Klockan 06:00 på morgonen klev han innanför dörren till vår lägenhet, och då var ju jag vaken :) Gissa om han blev förvånad? *skratt*


-Meh, är du vaken älskling? Utbrister han trööött =)

-Japp, jag kunde inte sova längre då jag la mig tidigt igår kväll ju, svarar jag


Vet inte om han ens uppfattade vad jag sa för han var verkligen trött (och lite vinglig..hm) haha!! Det var en rätt rolig syn måste jag säga ;) Nu ligger han och sover sött inne i sovrummet och jag sitter här och bloggar. Får se vad som händer resten av dagen, blir nog rätt lugnt gissar jag.


/M.


Ovido - Quiz & Flashcards