MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 17 december 2007

Av Madeleine - 17 december 2007 23:20

Av Madeleine - 17 december 2007 23:15

Fotbollsstadion Old Trafford i Manchester

Av Madeleine - 17 december 2007 22:43

Efter att jag somnat rätt skapligt igår så vaknade jag till framåt morgonen. Min älskling sover, det hör jag ;) men efter en stund hör jag även hur han helt plötsligt ligger och skrattar. Haha!! Jag frågade givetvis:


-älskling, vad är det du skrattar åt?


Fick något svammlande svar tillbaks och sen blev det tyst. Han fortsatte sova och själv somnade jag om. Sen när alarmet ringde och det var dags att kliva upp fick jag svaret, han hade drömt något som gjorde att han skrattade irl "in real life" också och inte bara i drömmen.. skumt hur det kan bli sådär alltså. Men kul var det i alla fall, hehe!

Ovido - Quiz & Flashcards