MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 15 december 2007

Av Madeleine - 15 december 2007 22:12

Klev upp 06:52 idag och kom precis innanför dörren i stort sett. Har varit iväg med min älskling, hans polare Mac och hans tjej Karro till Sundsvall idag :) Det har varit en minst sagt låång dag kan man säga men också en väldigt trevlig! Vi har shoppat en del på ikea och i något som hette Birsta city, ett stort köpcentrum som ligger alldeles bredvid ikea. Det har blivit en massa ljus som går åt nu när det är kallt ute, ( -17 grader var det på hemvägen). Sedan köpte vi lite smågrejer till köket och badrummet och 4 st ramar jag ska använda till ett par jättefina tavlor från Paris som jag har =). Daniel (min älskling) shoppade även lite kläder, jättefina kläder faktiskt.. skjorta och slips bland annat till nyårsafton då vi är bjudna till fest hos ovanstående personer Mac och Karro. Jag tittade runt en del men hittade inget att köpa faktiskt, hehe. Däremot köpte jag dock några julklappar.. wee! Nu tänkte jag packa upp grejerna vi köpte och Daniel är iväg och hjälper Mac och Karro med att lasta in deras grejer, som bland annat består av 2 madrasser, 50 tums tv, tv-bänk, hyllor m.m Skönt att jag slipper hjälpa till med det, haha! Va elak jag känner mig nu *ler*


Hoppas ni/du som läser min blogg också haft en bra dag och en skön kväll!


/M.

Ovido - Quiz & Flashcards