MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 2 september 2007

Av Madeleine - 2 september 2007 00:06

Vad är lycka?
För mig är lycka detta:

Att känna mig hemma någonstans
Känna mig trygg med någon
Känna att jag har hela världen vid mina fötter
Att må bra såväl på insidan som utsidan
Att ha en bra familj och bra vänner som stöttar en
Att andas in det som kallas frihet
och framför allt..
bli älskad tillbaks av den person
som jag själv älskar.

Det är lycka för mig!

Inte hur mycket pengar jag har i plånboken
Inte att jag har massor snygga prylar
Inte att jag har massor coola vänner
som ändå bara är på ytan
Inte att jag har ett topp jobb som jag sen skulle skryta om
Inte att jag vann 1 miljon men ändå var helt ensam

Nej.. Lycka för mig är
sånt man inte kan köpa för pengar
eller något som är ytligt.

Vad är lycka för dig?

Ovido - Quiz & Flashcards