MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 14 september 2007

Av Madeleine - 14 september 2007 00:16

Om jag bara kunde finna ord
för att beskriva hur lycklig du gör mig.
Jag försöker visa det hela tiden
och säga det med de ord som finns.
Men det känns inte tillräckligt.
Fast det kanske räcker för dig?
Jag vet inte.
Men jag tror ju att du vet.
För du märker det nog på mig.
Min lycka är äkta.
Har aldrig känt såhär.

Tittar på dig när du inte ser
Tänker på vilken underbar person du är
Att jag är världens lyckligaste
För jag är älskad utav Dig
Är så glad för det som finns mellan oss
Vill aldrig va utan dig
för då skulle jag känna mig halv
Jag behöver inte mycket
men jag behöver ha dig i mitt liv
Du tröstar mig när jag är ledsen
Du får mig alltid att le igen
Du tar hand om mig när min ork ger sig
Du älskar mig som ingen annan älskat mig förut

Du är verkligen en sann ängel
och jag älskar Dig såå mycket!!!

/M.

Ovido - Quiz & Flashcards