MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Madeleine - 21 januari 2008 14:12

Ä.L.S.K.A.R...E.R...J.Ä.T.T.E.M.Y.C.K.E.T... :)


1) Pappa

2) Mamma

3) Min storebror 



Av Madeleine - 21 januari 2008 13:53

Denna helg som var blev den bästa helgen på länge! Jag har haft så roligt :) Det var jättekul att gå på basketmatchen i fre och väldigt spännande. Kul att gå med min älskling som faktiskt aldrig tidigare hade varit på en basketmatch. Efter det sen begav vi oss för att spela biljard med några vänner och det var mycket trevligt! Först på lördagen jobbade min älskling och sen gick vi en runda på stan och systemet såklart eftersom det var fest på kvällen :) "Se bilder nedan" och jag måste säga att det var en väldigt lyckad fest! Vi var kanske runt 16 personer och alla kom bra överens.

Vi spelade buzz, guitarr hero och sjöng singstar ;) haha!! Fy vad falskt det lät när jag sjöng men jag bjöd på mig själv till 100%, det vill jag lova *skratt*. Söndagen blev rätt soft faktiskt då jag var *host* liite bakis, hehe. Så jag och min älskling var och spelade lite biljard under dagen och tog det lugnt sen hemma bara förutom att han var på fotbollsträning på kvällen trött som en gnu stackarn, hehe.

Hur har er helg varit då? Berätta gärna :)


(Bilderna har jag valt att lägga in svart/vita då jag tycker det är finare)

På bilderna kan man se dessa personer:


1) Jag som ler stort för jag har så kul :) haha!

2) Robert och Leif

3) Erik och hans tjej Lisa

4) Anna "som hade festen" pussar på Daniel, min älskling ;) hehe.

5) Lisbeth, Anna och Nina. Teliabrudarna :) 

6) Jag som sjunger för full hals *ler* 


/M.

Ovido - Quiz & Flashcards