MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Madeleine - 28 januari 2008 15:30

There are no words
needed between us..
But this I want you to know:




You brought me to life again
when my life was hell.
You helped me through it all
even though you at that time
didn't knew me well.
You were there..
whenever I was in need.

You became my star
and the reason I breathe.
You will never stop
to watch over me..
That I know for sure.
You are the greatest
friend and sister..
and I couldn't ask for more!

Av Madeleine - 28 januari 2008 14:58

Förra veckan blev jag sjuk och missade såklart tors och fre i skolan, då jag har media :( Sedan blev jag dock frisk men på nåt jävla vänster har jag skadat min fot. Har absolut inte den blekaste aning om vad som hänt men det verkar som att någon muskel eller nåt har kommit i kläm men det gör så ont att jag ej kan gå. Jag haltar som bara den eller hoppar runt på ett ben.. inte kul alls. Nu kan jag inte gå till skolan imorgon heller utan jag måste på nåt sätt ta mig till vårdcentralen och låna ett par kryckor, har jag sagt att vi har vinter här uppe förresten? Jippie, va kul det är att gå med kryckor mitt i vintern..eh, näe. Inte direkt! Det vet jag av egen erfarenhet då jag fick operera mitt knä efter en fotbollsskada i skolan när jag var 12 år och självklart var det mitt i vintern. Jaja, får väl se hur detta ska sluta men jag hoppas det går över snarast!

Ovido - Quiz & Flashcards