MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Madeleine - 24 februari 2008 19:57

Oj, känns som evigheter sen jag bloggade sist och det har hänt en del senaste veckan. Jag börjar med förra helgen då avresa nummer ett börjades och den resan gick till Norrköping. Både jag och min älskling åkte dit då vi var bjudna på stort kalas :) Det var pappa Peter som hade 50-års fest! Och det var drygt 50 personer som hittade dit. Mycket och god mat var det, en bar fanns och ett livebande som stod på scenen och spelade. Det var ett kul kalas =)


På söndagen förra helgen gick avresa nummer två och den resan gick till Sthlm. Där hälsade vi på en mycket nära vän till mig. Det var ett kärt återseende! =) Måndag förmiddag spenderades i Solna Centrum med shopping och efter det blev det fika med min underbara söta vän Sessan som tog med sig sin sju månader gamla son Leon. Det var en go liten krabbat det och Daniel agerade lekfarbror en stund, hehe. De båda killarna såg ut att trivas bra :) Klockan 20:10 på måndagkvällen svensk tid befann vi oss på Viking Line båten Amorella, som gick till Åbo. Där blev det dans och god mat och lite shopping i taxfreen.


Onsdagen kom och det blev dags för hemkomst och klockan 09:30 landade vi på Åre/Östersund airport. Ush, det blev en tidig morgon. Klev upp 04:30 och det var inte roligt kan jag säga. När vi väl kom hem i ons blev det skolan för min del och jobbet för Daniels del. Ingen lyckad dag då vi båda blev sjuka, eller Daniel var ju i och för sig redan förkyld men jag blev yr i huvudet och helt orkeslös. Så både torsdag och fredag var jag hemma från skolan, låg mest i sängen hela tiden. Känner mig fortfarande snurrig och har vilat hela dagen idag. Nu ska jag strax se på en film och sedan blir det att sova igen.


Se bilder nedan:

1) Pappa öppnar present

2) Pappa läser upp ett födelsedagskort

3) Hm, baren har tömts en del ;)

4) Johnny, en av medlemmarna i bandet

5) Sångaren i bandet

6) Jag och pappa dansar :) haha!

7) Jag, glad =)

8) Frida, glad =)

9) Daniel funderar över hur det funkar med att öppna burken *skratt*

10) Jag sitter i hytten och förfestar :)


Ovido - Quiz & Flashcards