MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Madeleine - 12 februari 2008 22:33

Helgen som gick tillbringades i mina gamla hemtrakter Falun :) Hälsade på min fd sambo som jag hade där, Frida. Kom fram vid 19:30 i fredags kväll och då blev den bara myskväll med tacos, tv och en jättegod efterätt, hehe. Lördagen spenderades på stan med en utsökt fika och en del shopping, vilket b la annat innebar 2 par skor *bilder kommer senare* och lite kläder såklart. Lör kvällen blev lugn och även den spenderades framför tv:n då vi kollade på schlagern som började och jag säger bara en sak, katastrof!! Alla låtar var i mina öron katastrof, haha! Inte en enda bra..jaja, så kan det gå. Söndagen blev också lugn då vi tog en promenad ner till stan och käkade på kinarestaurang med Eva, min gamla klasskompis. Det var mycket trevligt! Hon är schysst som fan =) Det var en riktigt nice helg måste jag säga. Inte minst för att jag har haft så roligt med Zigge, Fridas söta katt *ler*.


Så igår måndag blev det hemgång för mig till vinterstaden igen, Östersund! Nu är det ju full rulle i stan här hemma då det bland annat är skidskytte VM, hur kul som helst! Men något som är mindre kul är att jag fått ont i min fot igen så i fredags innan jag for iväg fick jag medicin av läkaren, några inflammationshämmande tabletter som ska tas 2 om dagen, en på morgonen och en på kvällen i samband med något att äta. Visst, det är inga problem men det är hur många biverkningar som helst på de där och jag kan nämna några jag har fått. Magont, törst, yrsel, illamående, sömnsvårigheter.. Inte kul alls! Får väl se hur det kommer sluta men jag hoppas det går över snart.

Ovido - Quiz & Flashcards