MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Madeleine - 3 juni 2008 00:54

I fredags blev det middag ute med min älskling samt Mac och Karro. Vi hamnade på restaurang Viktoria med mycket god mat! För min del blev det laxplanka med skagenröra, mums :) Efter det hamnade vi på Dahlwinnies resten av kvällen och det var mycket trevligt!


I lördags blev det dags att umgås igen med Mac och Karro men då blev det till att grilla då det var fint väder. Vi satt vid vattnet i Lugnvik och det var jättehärligt. Och det är ju såå gott med grillad mat tycker jag! =)


Söndagen blev en rätt lugn dag som spenderades hemma hela dagen för regnet kom men det gjorde inget. För äntligen blev det lite gjort hemma, till exempel blev fondväggen målad till en grå färg. Det blev skitsnyggt! Kanske lägger in före- och efter bild..jag får se.


Måndag har dagen mest bestått av att gå/promenera. Har gått över 1 mil men det känns bara gött! Hehe. Jag, Pernilla och Karro promenerade runt frösöberget "mycket trevligt :)" och sen blev det att promenera till och från frösön och lite runt på stan. Bara tagit det lugnt på kvällen sen, sjönk ner i soffan och tittade på tv när jag kom hem. Nu är det sovdags, natti! 

Ovido - Quiz & Flashcards