MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Madeleine - 8 juni 2008 21:49

Vilken underbar vecka det har varit, vet inte ens vart jag ska börja ;) Jag umgicks med Pernilla i början av veckan och vi var på stan och i badhusparken. Grett som fan! Och vädret har varit helt fantastiskt. I torsdags fick jag besök, av mamma och pappa. Helt underbart att träffa dem igen, det var ju trots allt 3,5 månad sedan sist. De åkte hem imorse vid 09. Vi har hittat på en hel del, exempelvis grillat, varit på Jamtli, Arctura, utsiktsplatsen på Frösön, på stan, käkat på restaurang Victoria och igår kväll åkte vi ut en sväng till Mattmar och tittade. Jag har fotat massor men inte hunnit fixa till alla bilder än men har några som kan tittas på nedan. Vid grillningen var Pernilla, Mac, Karro och Robert med.. Det var mycket trevligt :) Vi har också lirat Buzz hemma hos oss men jag vinner ju aldrig i det spelet.. hehe. Nån gång kanske, får väl se ;) Idag söndag har jag och Daniel varit sega efter alla aktiviteter så idag har vi slappat mest hela dagen, tvättat och fixat lite hemma. Nu är det tyvärr slut på det fina vädret för ett tag framöver och just i skrivande stund är det storm här i Ösd och det spöregnar ute. Gött att vara inne.. och blogga =) Daniel ser på fotboll, såklart! ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Bilderna:


1) Solnedgång vid Mattmar

2) Skymning vid Mattmar

3) Frösöbron på nationaldagen i Ösd

4) Jetski på Storsjön

5) Myself, tagen av D. Rydén

6) Daniel, pappa och mamma



Ovido - Quiz & Flashcards