MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Madeleine - 22 juni 2008 23:34

Idag har det varit en riktigt skön och slapp dag. Precis som det ska vara en söndag. Jag och Daniel skjutsade ut Robert till Ås för fotbollsträning och efter det tog vi en tur med bilen. Vi ville fota lite så vi stannde till vid Solliden. Så fort vi klev ur bilen såg vi en massa hammys *ekorrar..Hammy heter en ekorre i filmen Over the hedge/ På andra sidan häcken.* Fast det var verkligen inte lätt att fota de små rackarna för är det någon som är snabb så är det hammy :) haha!


När vi var klara med vår fotosession utomhus så åkte vi hem en sväng och fixade lite med tvätten bland annat. Sedan vid 18:15 drog vi hem till Robert, käkade pizza och kollade på Göta kanal 2. Efter det blev det fotboll som denna kväll bjöds på Italien- Spanien. Det blev en låång match för ingen gjorde mål så det gick till straffar. Efter det stod Spanien som vinnare. Nu har alla lag som jag höll på *Sverige, Portugal, Italien* åkt ut ur EM men jag kommer nog fortsätta titta ändå, och säkert på finalen också nästa söndag den 29:e. Nu återstår fyra lag och det är: Tyskland, Ryssland, Spanien och Turkiet. Blir nog tyvärr svårt att hålla på nåt av de lagen men alla dem har ju tagit sig vidare så vem är jag att säga nåt..egentligen. Hehe.


På bilderna nedan:


1) Jag, tittar på Hammy som hoppar och springer runt i trädet..hehe

2) Här är Hammy himself :) Leker för fullt! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards