MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Madeleine - 6 maj 2009 22:24


Har inte skrivit det tidigare i bloggen så nu går jag ut med det officiellt. Daniel har fått nytt jobb, så idag flög han iväg till hufvudstaden för några dagars utbildning och sedan börja sin anställning någonstans i Sverige. Han kommer resa runt en hel del så han kommer va ute 1,5 vecka och sedan hemma några dagar och sen ute 1,5 vecka igen.


Det känns än så länge lite ovant men allt är ju en vanesak så jag kommer nog vänja mig med tiden. Visst kommer jag sakna honom men det blir skönt för båda med lite egen tid också. Dock kommer jag hata att sova själv, jag gillar inte det alls. Hehe. Men det får väl gå det också ;)


Inget nytt än så länge om min jobbsituation. Återkommer om det..

Ovido - Quiz & Flashcards