MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Madeleine - 9 maj 2009 12:38


Igår eftermiddag pratade jag med Daniel i telefon och jag frågade om han vet hur helgen blir, om han ska stanna i storstan eller börja jobba? Han svarade då:

-Jag kommer hem ikväll, fick precis veta det. Drar vidare på sön igen.

-Aha, va nice :) svarade jag.


Så igår kväll fick han flyga hem. Mac hämtade upp honom på flygplatsen och sen blev det Buzz hemma hos oss. Karro var ju såklart med också =)

Jag och karro vann en omgång över grabbarna, det var himla kul!


Idag är grabbarna hemma hos oss och spelar nåt krigsspel *booring* haha!

Call of Duty 4 heter det. Själv roar jag mig med att sitta på jobbet. Likadant för Karro. Men ikväll blir det Buzz igen ;) Då kanske även Sandra och Martin dyker upp. Nice nice!


Det är sååå lugnt på jobbet idag, nästan så man somnar. Jag fick sitta en halvtimme innan jag ens fick mitt första samtal. Nu är det 8 samtal på 2 timmar. Men jag slutar 16 så det är bara att härda :) Tyvärr inget sålt ännu, får väl se om det kommer.


Hoppas alla har en bra helg :)

Mina päron har det i alla fall, pappa ringde och de var på landet och göttade sig, hehe.


Kram kram /M.

Ovido - Quiz & Flashcards