MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Madeleine - 18 juni 2009 17:51


Idag har det variat kaos här hemma, jag skulle göra det fint men stökade till ännu mer ;) haha! Sen hade jag tvättid så jag gick ner i tvättstugan och slängde i lite tvätt och efter det när jag kom upp diskade jag, vattnade blommor, rensade lite papper, fotade en del grejer som ska läggas ut på blocket för att säljas och en del annat. Flera timmar gick och jag befann mig i kaoset men nu har jag fixat en del av det, hehe. Har för en stund sedan lagat mat, käkat och diskat igen. Nu tog jag en liten bloggpaus :) Ska strax ner till tvätten igen och sedan fixa klart kaoset så att det är borta. Ikväll ska jag fortsätta med jobbsöket och skicka in ansökan och CV till en del annonser. 

Sedan ska jag sova för att bli väckt av min älskling som kommer hem på morgonen :) *Hoppas jag kan sova, hehe*


Kram /M.

Ovido - Quiz & Flashcards