MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Madeleine - 20 juni 2009 11:47


Så kom dagen alla väntat på, eller det vet jag iofs inte men vi kan låtsas så =) hehe! Men i alla fall, jag hade väntat. Daniel anlände ju vårt kära hem på morgonkvisten. Mycket riktigt blev jag väckt men det gjorde absolut inget ;) Han var trött och jag likaså så vi sov en stund. Efter vi stigit upp blev det frukost och sen åkte vi iväg och handlade inför e.m/kvällen


Det blev en kall plockbuffé och hur mycket som helst. Plus att vi även hade jordgubbstårta, kex och ost, chips och dip, vindruvor och massa sprit! :) Haha. Vi åt och drack i omgångar hela e.m/kvällen kändes det som. Lite lekar blev det också, såklart! Nej, inga sexlekar ;) Även om vi var 3 par här hemma, utan det blev en lek som liknade tipsrunda och frågesport i ett samt en lek där man skulle ha ögonbindel på sig och lägga bomullstussar med en sked från en stor skål till en mindre skål. Mycket kul på fyllan kan tilläggas!


Vi som befann oss på Blomängen var jag, Daniel, Mac, Karro, Sandra och Martin. Måste säga att det var en j..la lyckad midsommarafton :) Hoppas ni andra också hade det!


Bilder nedan: 

1) En del av plockbuffén
2) Sandra och Martin vid matbordet
3) Öl, whiskey och jordgubbstårta
4) Karro och Mac
5) Daniel
6) Daniel och jag


Ovido - Quiz & Flashcards