MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Madeleine - 5 september 2009 22:09


1-0 till Sverige som sedan blir 1-1 mot Ungern för en mesig straff som den Ungerska fotbollsspelaren typ filmade till sig. Matchen gick mot sitt slut och det såg dystert ut, men så blev det 2-1 till Sverige från Zlatan som i typ slusekunden får in bollen i mål, över målvakten som slänger sig och hamnar i backen. Läs själva:


http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/vmkval2010/article5747487.ab

Av Madeleine - 5 september 2009 14:46


Intressant det där med intressen/hobbys, vissa har ett stort intresse för något, andra har inga intressen alls, och sen finns det då som mig. Jag vet inte hur många intressen jag har men många är det, hehe.


Fast det är just nu några saker jag sysslar med mer än andra och det är foto, det mesta som har med bilder att göra samt musik, att hitta ny musik och de där speciella låtarna.


Jag kan sitta i timmar och bara leta och lyssna igenom låtar :) Älskar att följa vissa med texten, sätta in låten i ett personligt samband osv. Dessa två är just nu mina största intressen men som sagt, det finns ganska många andra också. Får se när det skiftar ;) Vad har du som läser min blogg intresse för?

Av Madeleine - 5 september 2009 00:18


Haha, brukar höra att facebook är beroendeframkallande och i detta fall kan jag inget annat än att hålla med ;) Förra fredagen loggade jag in och rensade bort en del inlägg, applikationer osv. På lördagen när jag skulle logga in så tog det stopp. Mitt konto fanns plötsligt inte och jag förstod ingenting. Hittade en mejladress som jag mejlade till och fick ett svar om att ovan skrivet (inget konto finns på min mejladress) var så. Jag svarade på det mejlet men har sedan dess inte fått någon respons alls.


Efter tre dagar kände jag en stor irritation över att inte kunna logga in på facebook. Om det var för att man är så beroende av att kolla vad som händer alla runt omkring eller för att jag ev förlorat alla kontakter och allt annat där inne som är mest väsentligt vet jag inte, men idag kunde jag äntligen logga in. Med en annan mejladress och mitt gamla lösenord. Skumt skumt, men jag blev överlycklig :) haha. Nu hoppas jag att det framöver bara kommer funka ;)

Ovido - Quiz & Flashcards