MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

Skönt plus ont :p

Av Madeleine - 5 mars 2010 18:01


Ja, skönt att det är fredag idag (förutom min migrän då..) och helg! Slutade jobbet kl 14, det var riktigt nice men det var trevligt att åka till stan direkt efter jobbet och möta upp Daniel. Vi tog en fika och några vändor fram och tillbaka i diverse butiker. Han letade efter ett par nya skidhandskar och jag var mest shoppingsugen allmänt, hehe. Han köpte dock inga men jag köpte en klänning på Gina Tricot =) Yeah! Vid 17-tiden begav vi oss hemåt och ikväll blir det tacos och fredagsmys, weee!


Om ni undrar varför det står plus ont i rubriken så är det för att jag har fått jätteont i ryggen :( Inte skönt alls! Jag har nog sträckt mig tror jag så jag hoppas det går över snart. I alla fall till på söndag då jag har bokat in ett träningspass, bodypump. Ett pass med vikter, som det känns just nu så går det inte ihop. Men det återstår att se hur det känns på sön f.m


Hoppas alla som läser min blogg får en bra helg =) Kram på er! /M.

 
 
Ingen bild

Pernilla Allström

5 mars 2010 19:23

Äntligen mer att läsa! Fint med nytt utseende också! Kram

 
/M

/M

5 mars 2010 19:55

Hehe, gött mos! Tack för kommentaren Pernilla :) Kram /M.

http://madeleines-vardagsblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 19 juni 2011 21:37

Nu var det åter igen ett tag sedan jag bloggade men denna gång har jag inte haft nån större lust, eller ork. Trots att det har hänt massor med saker, både roliga och tråkiga. Jag tänkte nämna några saker som har hänt..   Skolan är slut och jag ha...

Av Madeleine - 20 maj 2011 22:23

Nu har jag verkligen kommit igång med träningen, efter en lång förkylning och lite lathet of course :P hehe. Men nu känns det superbra och jag är taggad till tusen! Jag har ett mål med träningen och tänker nå det, men inte sluta träna efter det sen ä...

Av Madeleine - 15 maj 2011 15:53


Oftast känner man ju att det är inneväder när det regnar och är söndag, men idag blev det inte så. Jag och Daniel bestämde oss för att ta en promenad och vi trotsade vädret :) Se vår runda nedan:     ...

Av Madeleine - 10 maj 2011 20:01

                      Fotograf: Madeleine Barklund.   Låna bild? Säg isf till. ...

Ovido - Quiz & Flashcards