MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Direktlänk till inlägg 11 april 2010

Vad är problemet?

Av Madeleine - 11 april 2010 12:22

Idag skiner solen ute och det är vindstilla, det är perfekt väder. Inte ofta det är så här i Jämtland, tycker det alltid blåser. Men inte idag. Ändå känner jag mig inte så glad och upprymd som man borde känna sig, det börjar ju äntligen bli vår liksom. Nej, det är något som ligger och tynger ner min vardag, men jag kan inte sätta fingret på vad det riktigt är.


Förmodligen är det olika faktorer som spelar in. För det första är jag bara så less på det mesta i allmänhet just nu. För det andra händer det en del saker i familjen för tillfället. Men det som känns mest är nog att jag känner mig så fruktansvärd less. Inget känns kul just nu :( Jag känner mig ledsen och deprimerad.. Hoppas det vänder snart. Jag ska försöka göra något åt saken, jag ska inte deppa ihop och bli apatisk även om det känns svårt att få till en vänding just nu. Många tankar snurrar i mitt huvud..


Det värsta av allt? Jag VILL verkligen inte gå till jobbet imorn, känner mig så omotiverad och överkörd :/

 
 
Ingen bild

P

11 april 2010 13:54

Livet är upp o ner Madde, men det kommer alltid bättre tider även om det känns mörkt just nu.

 
/M

/M

11 april 2010 14:41

Så sant som det är sagt pappa =) Jag vet att det är så och jag längtar tills det vänder. Kram på dig!

/M.

http://madeleines-vardagsblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 19 juni 2011 21:37

Nu var det åter igen ett tag sedan jag bloggade men denna gång har jag inte haft nån större lust, eller ork. Trots att det har hänt massor med saker, både roliga och tråkiga. Jag tänkte nämna några saker som har hänt..   Skolan är slut och jag ha...

Av Madeleine - 20 maj 2011 22:23

Nu har jag verkligen kommit igång med träningen, efter en lång förkylning och lite lathet of course :P hehe. Men nu känns det superbra och jag är taggad till tusen! Jag har ett mål med träningen och tänker nå det, men inte sluta träna efter det sen ä...

Av Madeleine - 15 maj 2011 15:53


Oftast känner man ju att det är inneväder när det regnar och är söndag, men idag blev det inte så. Jag och Daniel bestämde oss för att ta en promenad och vi trotsade vädret :) Se vår runda nedan:     ...

Av Madeleine - 10 maj 2011 20:01

                      Fotograf: Madeleine Barklund.   Låna bild? Säg isf till. ...

Ovido - Quiz & Flashcards