MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Direktlänk till inlägg 18 april 2010

Helgen som gått

Av Madeleine - 18 april 2010 23:28


Denna helg blev mycket nice tycker jag =) I fredags var det ju först jobb som gällde, sen mötte jag Daniel på stan och vi shoppade lite och på kvällen var det såklart fredagsmys som gällde, hehe. Igår spelade han fotbollsmatch på dagen och då passade jag på att ta en runda på stan :p och shoppade såklart, haha. Det blev mest smågrejer, lite smink osv. Men två tröjor köpte jag också, det fick bli på rea från H &M, ni ser dem på bild nedan.


Kvällen igår spenderades med Mac o Karro, vi drog hem till dem vid 18-tiden och käkade tacos "som för övrigt var mycket gott" och drack lite blandat. När vi kom dit fick vi en fördrink som bestod av ett vitt mousserande vin, det var utsökt att dricka! =) Vi snackade om allt möjligt och efter några timmar föreslog Karro att vi skulle dra ut så det blev en Oleárys runda. Vid 02-tiden blev det taxi hem och slocknade rätt fort i sängen.


Idag var jag dock inte bakis men självklart seg som man kan vara dagen efter.. Daniel likaså. Även om det var skitväder idag så tog vi oss ut en runda. Jag ville shoppa :D haha! Jag har letat efter vårskor de senaste dagarna men hittade inga på stan så det blev en runda till skopunkten, och jag kom hem med 3 par :) Hur gött är inte det? Jag älskar denna helg som gått, men det kanske är förstått? hehe. Bilder på skorna ser ni nedan:


                        

 
 
Charlotta

Charlotta

19 april 2010 23:16

Men tre par skor! Det är ju helt underbart! :)

http://urlottassynvinkel.blogg.se

 
/M

/M

20 april 2010 15:59

Haha, ja..det är det verkligen :) Bra tyckt Lotta!

/M.

http://madeleines-vardagsblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 19 juni 2011 21:37

Nu var det åter igen ett tag sedan jag bloggade men denna gång har jag inte haft nån större lust, eller ork. Trots att det har hänt massor med saker, både roliga och tråkiga. Jag tänkte nämna några saker som har hänt..   Skolan är slut och jag ha...

Av Madeleine - 20 maj 2011 22:23

Nu har jag verkligen kommit igång med träningen, efter en lång förkylning och lite lathet of course :P hehe. Men nu känns det superbra och jag är taggad till tusen! Jag har ett mål med träningen och tänker nå det, men inte sluta träna efter det sen ä...

Av Madeleine - 15 maj 2011 15:53


Oftast känner man ju att det är inneväder när det regnar och är söndag, men idag blev det inte så. Jag och Daniel bestämde oss för att ta en promenad och vi trotsade vädret :) Se vår runda nedan:     ...

Av Madeleine - 10 maj 2011 20:01

                      Fotograf: Madeleine Barklund.   Låna bild? Säg isf till. ...

Ovido - Quiz & Flashcards