MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg under september 2008

Moi

Av Madeleine - 5 september 2008 21:23

Tog den med mobilen idag, ;) hehe.

Av Madeleine - 4 september 2008 17:43

Min bror har fixat denna och skickade över den igår på msn, lite cool tycker jag :) hehe. Vad tycker ni?

Av Madeleine - 4 september 2008 14:31

Alltså, nu måste jag varva ner känner jag. Stressar upp mig själv till 200% just nu med en massa saker att fixa. Och självklart måste allt göras Nu- på en Gång!  Varför ska det vara så? Varför gör man så mot sig själv? En bra fråga att ställa sig och med ett bra svar, man vill hinna med. Man tror att tiden ska stanna och allt ska ta slut eller försvinna. Vi människor tänker konstigt ibland. Vi tror att vi lättare kan gå vidare bara för att vi fixar allt vi ska med en gång. Men det blir kroppen och huvudet som får lida


Idag har jag ont i mina leder och kan därför inte gå ut. Jag kan alltså inte gå ner på stan och gå runt för att söka jobb. Försöker då tänka på vad jag kan göra hemma och kommer på minst tusen saker som jag kan fixa men jag kan samtidigt inte sluta tänka på att jag inte kommer ner till stan, idag heller. Igår blev det inte heller något för då hade jag en miljon saker att fixa hemma, och självklart försökte jag göra allt det där på samma gång. Jag letade jobb på nätet samtidigt som jag ringde vårdc för att boka en tid och en massa annat. Just nu känner jag bara av alla måsten- och vad jag vill får jag just nu skjuta åt sidan känns det som.


Men jag vet en sak i alla fall, detta funkar inte längre..

Jag måste varva ner- Nu!


Ska gå och ta en varm dusch och rensa huvudet och för mina leders skull.

Av Madeleine - 3 september 2008 19:48

Det var här jag dansade loss i lördags, in the big city :) hehe.

Av Madeleine - 2 september 2008 12:05

Igår åkte jag hem igen till mitt kära Östersund och till min älskling såklart :) Det blev ett nice återseende vill jag lova, hehe. En myskväll utöver det vanliga :) Det gick bra att åka tåg även fast det kändes segt de sista två timmarna. Så skönt att vakna upp i min egen säng imorse! =)


I lördags blev det utgång på Ambessedeur och det var kul. Dansade som vanligt en hel del och mycket folk var det. Till och med en kändis där, hehe. Magnus Hedman, och hans polare försökte ragga upp mig men nej tack, haha. 


I söndags träffade jag min underbara Sessan och hennes söta son Leon, som tyvärr var sjuk stackarn. Men det var hur kul som helst att ses igen och jag fick se hennes o Fredriks nya place in the middle of town som dem nu bor i :) 


Igår på fömiddagen innan mitt tåg gick så träffade jag Emma och hennes söta dotter Gabriella, hon var himla söt :) hehe. Och det var kul att träffa Emma igen också. Det går alldeles för lång tid emellan för att träffa mina vänner..men men, så är det när man bor massvis med mil ifrån dem. 


Lägger upp lite blandade bilder senare.. Kram /M.!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards