MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Madeleine - 2 augusti 2008 22:17

Det var ett bra tag sedan jag bloggade.. vet inte riktigt vad som hände. I samma veva som jag blev sjuk så försvann lusten och orken att sätta ord på denna blogg. Nu börjar det komma tillbaks igen. Jag blev frisk efter 2,5 vecka och en hel del har hänt sedan dess.


Vi hade besök förra helgen av Daniels föräldrar med respektive för att det var Ecco Östersund Maraton. Sedan började stråket för att gå över till Storsjöyran i torsdags. Vi har varit nere på stråket några gånger, mycket folk var det. Jag och Daniel beslöt oss dock för att skippa själva yran i år. För dyrt och för lite tid för mig som jobbar hela helgen.


Men nu är det inte mycket jobb kvar, 4 dagar totalt på schemat *sen kan det bli nån mer dag om det skulle behövas*. Men snart bär det iväg hemåt, den 12:e flyger jag ner till arlanda för att sedan ta tåget vidare till min hemstad Norrköping. Det ska bli *som Daniel säger* gött! Hehe :)

Ovido - Quiz & Flashcards