MADELEINES PERSONLIGA BLOGG

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Madeleine - 10 augusti 2008 23:47

Nu har jag jobbat sista dagen innan jag åker på tis. Känns skönt på ett sätt och på ett sätt inte..hm. Men det löser sig nog framöver. Imorn ska jag ner på stan igen och fortsätta lämna in min ansökan och mitt cv till olika butiker. Känns gött :) haha! Idag har det varit en soft dag, precis som det ska vara en söndag. På förmiddagen blev det lugnt hemma och sen vid 15 tog vi bilen och åkte till Pilgrimstad, till någon badplats med klippor och vattenfall. Grymt fint där! Ska lägga ut lite bilder på miljön där men det får bli imorn, har bara fixat till några på mig och Daniel därifrån så länge. Nu ska jag sova, natti! :)



Av Madeleine - 10 augusti 2008 11:18

På mig såklart ;) hehe..

Ovido - Quiz & Flashcards